Däckhotellet

Julbord med Volvo igår. Och det var mycket sill. Och en hel del kreativa tankar och idéer. Som sig bör. Bland annat var min kollega Peter helt inne på att jag skulle öppna ett däckhotell. Han menade att istället för att lägga pengar på att fylla upp tomrummet som kommer uppstå därhemma framför borde jag kunna tjäna pengar på det. Så ett däckhotell vore nog något för mig.

img_6567-vert

Efter några timmar så hade han värkt ytterligare på idén med däckhotellet. Och tyckte att jag kunde hyra ut alla sommardäck till skid- och pulkbackar på vinter. Och på så sätt tjäna dubbla pengar på dem.

Varför har man inte julfest oftare? När vi kläcker så käcka idéer. Synd att bara begränsa det till en gång per år.

En kommentar kanske?

